dimarts, 11 de febrer del 2014

Foquejant per Ordino-Arcalis

Diumenge diuen que és el dia del senyor, i si, algunes s'ho prenen al peu de la lletra!! jajajaja

Avui ens acompanyen l'Eli i la Mac, que feia moltísssim que no ens veiem, així que és una retrobada ben maca!
Aconseguim llogar material per la Mac, i pugem les quatre cap a Ordino. Posem pells i botes i pugem per la pista d'esquí. El dia sembla que aguanta, de moment molt millor que ahir, però la temperatura és força baixa!

Anem pujant, trobem un trio que van pel mig de la pista, alguns raqueteros, alguns esquiadors de muntanya... M'he avançat una mica, però vaig parant! Ja em trobo bé, sembla que el costipat i poques forces, han desaparegut!! :)

En un creuament, un esquiador para i em crida, i jo flipant... sisi, és el Campdepadrós! que fort... si és que no puc sortir de casa!!

Arribem a dalt i dic si fem una altra pujadeta, però em miren i entenc que no.. així que mengem algo i avall!! Quina baixadeta! cada dia disfruto més! La neu está boníiiiisssima!

Anem directes a dinar i acabem de passar el dia i riure una bona estona.

Cap de setmana aprofitat!

La cua de baixada... força espectacular!! buf... però ha valgut la pena.

Mac, Eli, Núria i Raquel


Nachos!

jajaja

2 comentaris: